Najnowsza gazetka promocyjna Wrocław

Lokalizuj mnie
REKLAMA

Polecane gazetki i katalogi

Pokaż więcej Gazetek

REKLAMA
Wrocław

Wrocław jest miastem atrakcyjnym nie tylko dla osób nastawionych na cele turystyczne, ale również dla poszukiwaczy promocji.

    W mieście tym znajdziemy niemal większość popularnych marek odzieżowych, takich jak H&M, Reserved, Pull & Bear czy Zara, ale również liczne marki klasy premium jak Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Lacoste, Diesel czy Marc Cain. Zdecydowana większość sklepów tych firm ulokowana jest w najważniejszych galeriach handlowych, tj. Magnolia Park Handlowy, Galeria Dominikańska, Pasaż Grunwaldzki, Dom Handlowy Renoma, Arkady Wrocławskie, Centrum Handlowe Korona czy Factory Outlet.

    Zwolenników zakupów w jednym miejscu zainteresować powinny Bielany Wrocławskie, na terenie których znajdują się dwa duże centra handlowe – Park Handlowy Auchan oraz Park Handlowy Bielany. Znajdziemy tam zarówno sklepy ogólnospożywcze, jak Tesco Extra, Auchan, Makro, Alma; sklepy ogólnobudowlane i wyposażenia wnętrz, jak Ikea, Obi, Poco, Jula, Castorama; sklepy z elektroniką, jak Media Markt, Sony Centre, RTV Euro AGD, Media Expert; czy też drogerie i apteki, np. Super-pharm, Sephora, Inglot, Douglas, Yves Rocher.

    Codzienne zakupy możemy zaś zrobić w licznych sklepach typu Biedronka, Lidl, Żabka, Małpka czy Fresh Market, znajdujących się przy niemal każdym wrocławskim osiedlu, jak również w większych supermarketach, jak Tesco, Carrefour, Piotr i Paweł, Kaufland, Netto, POLOmarket czy Simply Market.


Gazetki promocyjne w 2018 roku - zmiany, zmiany, zmiany
Gazetki promocyjne w 2018 roku - zmiany, zmiany, zmiany

Dla miłośników promocji – czy też prawdziwych tropicieli okazji – początek roku 2018 niewątpliwie przyniósł kilka niespodzianek. Strategia gazetowa, którą jeszcze w połowie zeszłego roku przyjął dyskont Lidl, zdaje się przeniosła na niektórych rynkowych konkurentów niemieckiej sieci, z głównym rywalem, Biedronką na czele. Słowem przypomnienia – w drugiej połowie 2017 roku zmianie uległy gazetki Lidla. Zamiast jednej, z przyszłą ofertą tygodniową, sieć wprowadziła aż trzy warianty – katalog z przyszłą ofertą, zawierający głównie produkty przemysłowe oraz dwa katalogi z ofertą spożywczą – niebieską gazetkę z ofertą od poniedziałku i gazetkę żółtą z ofertą od czwartku. Choć początkowo wydawać by się mogło, iż jest tych ofert za dużo, to z czasem klienci przyzwyczaili się do nowego kalendarza promocyjnego. Dziś, wchodząc do dyskontu, możemy z łatwością przewidzieć, która oferta reklamowa obecnie obowiązuje.
Decyzję o usystematyzowaniu swoich promocji podjął wraz z nowym rokiem główny konkurent Lidla – portugalska Biedronka. Gwoli przypomnienia – w 2017 roku sieć ta wydawała głównie dwie gazetki w tygodniu – Festiwal Supercen od poniedziałku oraz W tym tygodniu od czwartku. Oba warianty zawierały zarówno ofertę spożywczą obowiązującą od dnia wejścia w życie gazetki oraz ofertę przemysłową – najczęściej przyszłą, obowiązującą wraz z nowym katalogiem. Choć klienci przyzwyczaili się do tej struktury, to jednak można było odnieść wrażenie małego chaosu. Już sama Biedronka Festiwal Supercen od poniedziałku i Biedronka W tym tygodniu od czwartku mogła wydawać się trochę nielogiczna. Wraz z nowym tygodniem raczej widzielibyśmy gazetkę W tym tygodniu, a dopiero od czwartku Festiwal Supercen.
Być może największy polski dyskont dostrzegł te niuanse, gdyż wraz z 2018 rokiem zmienił gazetki Biedronki. Pomimo pozostawienia dwóch zasadniczych gazetek w tygodniu, pojawiła się trzecia gazetka – Okazje tygodnia, w których znajdziemy przyszłe oferty przemysłowe. Gazetka pojawia się w czwartek, zaś pierwsze oferty z danej gazetki zaczynają obowiązywać od najbliższego poniedziałku. Zwróćmy uwagę też na kolor – Okazje tygodnia utrzymane są w kolorystyce zielonej. Z kolei dwie główne gazetki – poniedziałkowa i czwartkowa (te terminy nie uległy zmianie) – występują już pod jedną nazwą – W tym tygodniu – jednak z dwoma kolorystykami – oferta od poniedziałku utrzymana jest w kolorystyce żółtej (jak jeszcze w ubiegłym roku Festiwal Supercen), zaś czwartkowe W tym tygodniu w kolorze czerwonym. Obie oferty W tym tygodniu zawierają tylko ofertę spożywczą (oraz drogeryjną – co oczywiste). Jeśli spojrzymy na efekt tego zabiegu marketingowców z Biedronki, to nie sposób porównać go do ubiegłorocznego ruchu Lidla. W każdym razie obecnie oba dyskonty oferują dwie oferty spożywcze, wchodzące w życie tego samego dnia oraz jedną przemysłową.
Do „kolorowych gazetek” uśmiechnęła się wraz z nowym rokiem także rdzennie polska sieć marketów – POLOmarket. Sieć, która dotychczas wydawała tylko jedną gazetkę w tygodniu, od nowego roku zdecydowała się na publikację aż trzech gazetek. Oczywiście zachowanych w różnej kolorystyce. I tak od poniedziałku do niedzieli obowiązuje gazetka żółta, od poniedziałku do środy gazetka zielona, zaś od czwartku do niedzieli gazetka niebieska. Co różni te gazetki? Ciężko na tę chwilę powiedzieć i ciężko póki co zrozumieć ruch POLOmarketu. Oferty w gazetkach bardzo często się powtarzają, nie zdecydowano się na poświecenie jednej gazetki tylko artykułom przemysłowym, więc póki co mamy mały chaos w uporządkowaniu tych promocji. Miejmy nadzieję, że wraz z najbliższymi gazetkami oferty staną się bardziej posegregowane by klienci mieli rozeznanie w obowiązujących promocjach.
Końcowo warto zwrócić także na ruchy dwóch innych sieci – Selgros oraz E.Leclerc. W przypadku tej pierwszej zmieniono dzień wejścia w życie nowej oferty – zamiast co dwa tygodnie we wtorek nowa oferta pojawia się co dwa tygodnie w czwartek. Niewątpliwie ruch ten pomógł odróżnić tę sieć od niemieckiego Makro, gdyż bardzo często terminy obowiązywania promocji w tych sklepach idealnie się pokrywały. Z kolei francuski E.Leclerc zdaje się dalej eksperymentować z szatą graficzną – po kolorowych i kreskówkowych gazetkach w 2017 roku nastąpił czas białych i stonowanych gazetek, za to chyba dużo bardziej czytelnych.
Podsumowując to pobieżne spojrzenie na rynek gazetek reklamowych, możemy jednego być pewni – w roku 2018 sieci marketów będą robić wszystko by przykuć naszą uwagę i ściągnąć nasze wydatki do ich kas. Liczne warianty promocyjne to z pewnością więcej promocji, ale i również trudność w nadążeniu za wszystkimi zmianami. Zespół Tropiciela Okazji wychwyci każdą ofertę i Was o niej poinformuje. Pamiętajcie, że z aplikacją mobilną Tropiciel Okazji możecie tworzyć z danych gazetek swoje listy zakupów. A wtedy już żadna promocja Wam nie umknie!

Lidl gazetka od 19.12-24.12.2016
Lidl gazetka od 19.12-24.12.2016

Lidl gazetka od 19.12.2016 kusi wieloma promocjami: Twaróg sernikowy -30 %;coca - cola 3,30 za 2L;choinki Jodła za 34,99;Świerk 29,99;Gwiazda Betlejemska za 9,99;Królik za 19,90;Indyk świeży 9,99 zł.
Od poniedziałku 19.12 pojawią się również w gazetce: urządzenie do masażu stóp za 99zł;elektroniczna szczoteczka do zębów za 59,90;gry i konsole w supercenach. Samochód zdalnie sterowany za 129zł.
Od czwartku 22.12 Lidl poleca bieliznę dla Niej i Niego , satynową pościel za 99zł;czy biustonosze koronkowe od 19,99 zł/szt:)
Gorąco zachęcamy do zakupów: https://lidl.gazetki-promocyjne.net.pl

Gazetka Biedronka 15.12-16.12.2016
Gazetka Biedronka 15.12-16.12.2016

Biedronka gazetka: 'Świąteczne produkty w supercenach 15-16.12.2016 : Kaczka 6,95 zł/kg; Karkówka wieprzowa: 9,49zł/kg;Gęś 9,99 zł;Kiwi 4,99 zł/kg;Grapefruit 3,35 zł/kg; Mandarynki 3,95;Coca-Cola 4x1,75l za 10,99 zł:)

Biedronka liderem w lipcu 2015.
Biedronka liderem w lipcu 2015.

Gazetki reklamowe odgrywają coraz większą rolę w planach zakupowych polskich konsumentów. Polubiliśmy wyprzedaże i nie łatwo jest Nas przyciągnąć na zakupy. Biedronka, Lidl, Tesco czy Carrefour prześcigają się w kreowaniu ciekawych promocji. Stosują coraz nowsze chwyty reklamowe. Jednak jakość oferowanych produktów będzie odgrywała coraz większą rolę. W lipcu 2015 roku zdecydowanym liderem oglądalności gazetek promocyjnych w naszym portalu oraz aplikacjach mobilnych Tropiciel Okazji okazała się sieć Biedronka. Podążając za Lidlem, Biedronka wprowadza coraz więcej ' Znanych marek', licząc na większą sprzedaż. Z całą pewnością odniesie to skutek.

Pokaż więcej Miast

Uprzejmie informujemy, że na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty powiązane, podmioty współpracujące oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą wyświetlać reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z obowiązującymi przepisami, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami lub kliknij przycisk „Przejdź do strony”.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.